Η πιο ολοκληρωμένη μηχανή αναζήτησης επιχειρήσεων ομορφιάς της πόλης

Τα tips της καλοκαιρινής ευεξίας

 

Το καλοκαίρι λόγω αλλαγής του καιρού και της διάθεσής μας χρειαζόμαστε να  φρόντισουμε λίγο περισσότερο τον εαυτό μας για να αποκτήσουμε δύναμη κι ευεξία...

 

Αν έχεις γίνει ένα με τους ρυθμούς της πόλης, νιώθοντας πως η ένταση του αστικού περιβάλλοντος σε έχει καταπιεί και δεν έχεις καταλάβει πότε ήρθε το καλοκαίρι, υπάρχει τρόπος να επανασυνδεθείς με το σώμα σου και την ψυχή σου, για να απολαύσεις την εποχή του ήλιου σε όλο της το μεγαλείο. Πώς; Απλά αφιέρωσε λίγα λεπτά σε εσένα.

 

 

Δεν είναι εύκολο κάθε φορά που ξυπνάμε να ξεστομίζουμε την λέξη “καλημέρα” και να την εννοούμε. Ωστόσο, αν αυτό θέλουμε να αλλάξει, αξίζει να ρίξουμε μια ματιά στα παρακάτω tips ευεξίας, λαμβάνοντας δράση από σήμερα. Με αυτόν τον τρόπο, το καλοκαίρι 2016 μπορεί να γίνει πιο ευχάριστο, ακόμη και αν λόγω άδειας τσέπης προβλέπεται χωρίς πολλή άδεια και εξορμήσεις...

 

Πρωινό, φρούτα και νερό

6 εύκολα tips ευεξίας για αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο

Μπορεί να το έχουμε διαβάσει πολλές φορές, και άλλες τόσες να το έχουμε ακούσει, αλλά η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως: το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό της ημέρας. Μην το παραμελείς, ώστε να έχεις ενέργεια και δύναμη για όλο το 24ωρο. 

Το καλοκαιράκι, κατά τη διάρκεια της ημέρας, πρόσθεσε επίσης μία επιπλέον μερίδα φρούτων ή λαχανικών στη διατροφή σου, φροντίζοντας τη σωστή ενυδάτωση του σώματός μας. Σε αυτό, σύμμαχός σου είναι φυσικά και το νερό, το οποίο μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της ενυδάτωσης, όσο κανένα άλλο ποτό -και έρχεται χωρίς θερμίδες και τα συναφή.

 

Στοματική υγιεινή και οδοντικό νήμα

6 εύκολα tips ευεξίας για αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο

Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά δεν είναι δεδομένο. Η καλή στοματική υγιεινή μπορεί να προωθήσει την καλή γενική υγεία, κάνοντάς μας να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στη συνολική υγεία του σώματός μας. Το καθημερινό βούρτσισμα των δοντιών τουλάχιστον δύο φορές είναι απαραίτητο, ενώ η χρήση του νήματος καλό είναι να γίνεται μία φορά την ημέρα.

 

Στάση σώματος, κίνηση και δεκάλεπτη άσκηση

6 εύκολα tips ευεξίας για αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο

Η στάση του σώματός μας επηρεάζει τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική μας υγεία. Αν εργάζεσαι σε γραφείο, καλό είναι να φροντίζεις να μην καμπουριάζεις, κρατώντας την πλάτη ίσια και τους ώμους προς τα πίσω. 

Επιπλέον η κίνηση στον χώρο εργασίας είναι απαραίτητη, καθώς όπως σημειώνουν οι ειδικοί, η καθιστική ζωή έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία μας. Για αυτό προτείνουν, αν είναι δυνατόν, μία γρήγορη βόλτα 5 λεπτών κατά τη διάρκεια του διαλείμματος και συχνά τεντώματα. Αυτή η ενέργεια, θα σε ανακουφίσει από την πίεση.

Επίσης, βάλε στο πρόγραμμα μία δεκάλεπτη καθημερινή άσκηση, όπως το περπάτημα για αρχή και θα δεις ότι η υγεία και το ηθικό σου θα τονωθούν σαν από θαύμα. Με την πάροδο του χρόνου, μπορείς να προσθέσεις σταδιακά και άλλα δεκάλεπτα.

 

Οι φίλοι σου κι ο καλύτερος σου φίλος (ο εαυτός σου)

6 εύκολα tips ευεξίας για αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο

Ο χρόνος με τους φίλους μας, την οικογένειά μας και γενικά, με αγαπημένα μας πρόσωπα, είναι σημαντικός, καθώς μέσω αυτής της αλληλεπίδρασης βοηθάμε τον εαυτό μας να χαλαρώσει, να χαμογελάσει και να γελάσει και εν τέλει αυξάνουμε τα επίπεδα της ευημερίας μας.

Βάλε, λοιπόν, στο πρόγραμμα, βόλτες με το αμόρε, επισκέψεις στους γονείς, ένα βράδυ στο σπίτι με καλή παρέα, αλλά μην ξεχνάς ότι πρώτα και πάνω από όλα, έχεις να φροντίσεις το καλύτερο φιλαράκι σου: εσένα! Βρες ένα χόμπι που σε βοηθάει να καταπολεμήσεις το άγχος της ημέρας, βάλε το στην καθημερινότητά σου και γέμισε μπαταρίες, για να τις "ξοδέψεις" με τους αγαπημένους σου.

Αν καταφέρεις, λένε οι ειδικοί, να μειώσεις και τον χρόνο μπροστά από οθόνες, όπως της τηλεόρασης, του smartphone, του tablet και των συναφών, ο οποίος δεν προάγει τη σωματική και ψυχική υγεία, θα αδειάσεις το πρόγραμμα, για να χαρείς τη φύση και την καλοκαιρία και να "κουνηθείς", φροντίζοντας την υγεία σου και νιώθοντας "γεμάτος" για όσα έκανες κάθε ημέρα.

 

Ένα ευχαριστώ κι ένα μπράβο πριν κοιμηθείς 

6 εύκολα tips ευεξίας για αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο

 

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι ο καλός ύπνος είναι εκ των ων ουκ άνευ για την καλή ψυχική και σωματική υγεία. Βάλε στόχο να πέφτεις για ύπνο δέκα λεπτά νωρίτερα κάθε μέρα και σίγουρα, προσπάθησε να μην εξαντλείς τον εαυτό σου μέχρι τελευταία στιγμή, αναζητώντας "5 λεπτά ακόμα". Αύριο είναι μία νέα μέρα.

Σκέψου το έτσι: αν ακολουθήσεις τη συμβουλή, σε μία εβδομάδα θα έχεις εξασφαλίσει 70 λεπτά περισσότερης ξεκούρασης και σε έναν χρόνο, θα κερδίσεις 60 ολόκληρες ώρες περισσότερο ύπνο. Φαντάσου πόσο πιο ξεκούραστος θα νιώθεις και πόση περισσότερη ενέργεια θα έχεις για να κάνεις ό,τι θες, χωρίς να χρειάζεσαι τα "5 λεπτά".

Για το τέλος, μην ξεχνάς πριν κλείνεις τα μάτια το βράδυ ή μόλις τα ανοίγεις το πρωί, να λες ένα ευχαριστώ για όσα έχεις -μικρά και μεγάλα- αλλά και να επιβραβεύεις τον εαυτό σου για όσα έχει πετύχει. 

 

 Και... να δεις που αυτό το καλοκαίρι θα είναι καλύτερο!!!

 

Fashion Editor: Δήμητρα Καραμπά

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)